Interpelace ve Frederálním shromáždění - 1991

16. června 2007 v 20:34 |  snaha o zrušení
Federální shromáždění České a Slovenské Federativní Republiky
VI. v. o.
952
Interpelace
ministra financí ČSFR Ing. Václava Klause, CSc. a ministra dopravy ČSFR Ing. Jiřího Nezvala podaná poslancem Sněmovny lidu Stanislavem Hanákem

POSLANEC FEDERÁLNÍHO SHROMÁŽDĚNÍ
ČESKÉ A SLOVENSKÉ FEDERATIVNÍ REPUBLIKY
MUDr. Stanislav Hanák
Vážený pan
ministr dopravy
ing. J. Nezval
Vážení páni ministři,
využívám svého ústavního práva na interpelaci ministrů vlády ČSFR a žádám Vás o Vaše stanovisko k věci eventuálního rušení tzv. nerentabilních tratí ČSD
Konkrétně mi jde o trať Bakov nad Jizerou - Kopidlno, Mladá Boleslav - Stará Paka.
Argumentace příslušných obecních úřadů proti rušení těchto tratí je zřejmá z přiložené dokumentace. Vyjímám: dobrý stav těchto tratí, nedávno renovovaných, důvody ekologické, někde není vůbec souběžná doprava ČSAD, jinde má ČSAD velmi nevhodné časové prostoje, především pro dopravu dětí do školy. Zanedbatelný není ani fakt, že se jedná o turistickou oblast a další uváděné důvody.
Samozřejmě nejde jen o zmíněný region, obdobná situace bude jistě i na dalších místech ČSFR.
ČSD při řešení problematiky nerentabilních tratí bude jistě požadovat pomoc ze strany FMF. To je důvod, proč svou interpelaci adresuji i panu místopředsedovi federální vlády ing. V. Klausovi.
Předem děkuji za doufám povzbudivou odpověď.
V Praze dne 15. 10. 1991
POSLANEC FEDERÁLNÍHO SHROMÁŽDĚNÍ
ČESKÉ A SLOVENSKÉ FEDERATIVNÍ REPUBLIKY
MUDr. Stanislav Hanák
Vážený pan
místopředseda vlády ČSFR
a ministr financí
ing. V. Klaus
Vážení páni ministři,
využívám svého ústavního práva na interpelaci ministrů vlády ČSFR a žádám Vás o Vaše stanovisko k věci eventuálního rušení tzv. nerentabilních tratí ČSD.
Konkrétně mi jde o trať Bakov nad Jizerou - Kopidlno, Mladá Boleslav - Stará Paka.
Argumentace příslušných obecních úřadů proti rušení těchto tratí je zřejmá z přiložené dokumentace. Vyjímám: dobrý stav těchto tratí, nedávno renovovaných, důvody ekologické, někde není vůbec souběžná doprava ČSAD, jinde má ČSAD velmi nevhodné časové prostoje, především pro dopravu dětí do školy. Zanedbatelný není ani fakt, že se jedná o turistickou oblast a další uváděné důvody.
Samozřejmě nejde jen o zmíněný region, obdobná situace bude jistě i na dalších místech ČSFR.
ČSD při řešení problematiky nerentabilních tratí bude jistě požadovat pomoc ze strany FMF. To je důvod, proč svou interpelaci adresuji i panu místopředsedovi federální vlády ing. V. Klausovi.
Předem děkuji za doufám povzbudivou odpověď.
V Praze dne 15. 10. 1991
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 RRORYY RRORYY | Web | 16. června 2007 v 20:35 | Reagovat

zdarec mas upe super blogik pls hlasni pro me na http://boriluv.blog.cz/0706/soutez-o-nejlepsi-blog-1-kolo diky-)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama